Prekių kategorijos
- Tapetai
- Kilimai
- Meno kūriniai
- Knygos
- Grindys ir jų priedai
- Terasai
- Vaikams
- Verslo dovanos
- Dovanų idėjos
- Pavyzdžių užsakymas
- Prekių ženklai
- Akcijos
- Savaitės prekės
- 2DI išparduotuvė
X
Neturite prekių palyginimui.
Konsultuojame telefonu +370 52 104141
„Basic Art“ serija buvo sukurta 1985 m. ir tapo perkamiausia kada nors išleista meno knygų kolekcija. Kiekvienoje „Taschen“ leidyklos „Basic Art“ serijos knygoje pateikiama išsami chronologinė menininko gyvenimo ir kūrybos santrauka, apimanti menininko kultūrinę ir istorinę svarbą, glausta biografija ir apytiksliai 100 iliustracijų su paaiškinimais.
„Pop Art“ - when the kitschy, banal, and mass-market became art. Peaking in the 1960s, Pop Art began as a revolt against mainstream approaches to art and culture and evolved into a wholesale interrogation of modern society, consumer culture, the role of the artist, and of what constituted an artwork. Focusing on issues of materialism, celebrity, and media, Pop Art drew on mass-market sources, from advertising imagery to comic books, from Hollywoods most famous faces to the packaging of consumer products, the latter epitomized by Andy Warhol's Campbell's soup cans. As well as challenging the establishment with the elevation of such popular, banal, and kitschy images, Pop Art also deployed methods of mass-production, reducing the role of the individual artist with mechanized techniques such as screen printing. With featured artists including Andy Warhol, Allen Jones, Ed Ruscha, Robert Indiana, Jasper Johns, Robert Rauschenberg, and Roy Lichtenstein, this book introduces the full reach and influence of a defining modernist movement.
'Turime / Užsakoma | Užsakoma |
---|---|
Matavimo vienetas | vnt. |
Mažiausias parduodamas kiekis | 1 |
Leidykla | Taschen |
Autorius | Klaus Honnef |
Matmenys (ilgis x aukštis x plotis cm; psl. skaičius) | 26x21 96;p. |
Viršelis | Kietas |
Pagal temas | MENO KNYGOS |
Metai | Ne |